Trainingen

 

 Trainingstijden, kleding advies en onze trainers vind je hieronder

huidige trainingen

Maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag

Als groeiende vereniging zijn we mega trots dat er elke week sporters komen trainen op de baan. Op dit moment zijn de survivalrun trainingen op maandag, woensdag en zaterdag, en trainen alle verschillende niveau’s met dezelfde trainer. In de toekomst gaan we trainen in groepen op niveau en zullen er wellicht trainingen bijkomen.

Maandag:
Survivalrun van 19:30 tot 21:00 uur

Woensdag:
Survivalrun van 19:30 tot 21:00 uur
Jeugd van 8 tot en met 12 jaar van 15:00 tot 16:00 uur

Vrijdag:
Jeugd van 13 tot en met 17 jaar van 18:30 tot 19:30 uur

Zaterdag:
OCR van 10:00 tot 11:00 uur
OCR voor proef- en startende leden van 11:00 tot 12:00 uur

Zondag ochtend: 
Vrij trainen voor AOR leden en wedstrijd lopers

De training op zaterdag van 11:00 tot 12:00 uur is speciaal bedoeld voor proefleden en startende leden. Hier wordt getraind in kleine groepjes en is er veel aandacht voor de techniek. Zodra de techniek voldoende wordt beheerst om zelf veilig de baan op te kunnen, mag er worden deelgenomen aan de overige reguliere trainingen. Veiligheid staat bij ons voorop!

Wil je een keer komen meetrainen? Laat het ons weten via info@atlasoutdoorritthem.nl, dan rekenen we op je komst.

 

belangrijk!

Kleding

Kleding moet vooral lekker zitten en niet te wijd zijn. Kleding beschermt je tegen kou en schaafplekken van touwen, netten of bijvoorbeeld braamstruiken. Daarom loop je altijd in een lange tight en zorg je ervoor dat ook je enkels bedekt zijn. Je bovenkleding pas je aan aan de temperatuur. Bijvoorbeeld een t-shirt met daaronder eventueel een thermoshirt met lange mouwen.

Bij een survivalrun krijg je als recreant en wedstrijdloper een wedstrijdshirt met daarop je startnummer.

Hardloopschoenen met extra profiel zoals trailschoenen zijn geschikt voor survivalrun. Het materiaal moet extra sterk zijn omdat je schoenen nogal wat te verduren krijgen met al die touwen en netten. Laat je vooral adviseren bij een sportwinkel of bij je vereniging.

Als je het erg koud hebt draag dan een muts, kol en handschoenen die je makkelijk van je handen kunt schuiven. Klimmen met handschoenen is niet aan te raden. Je ziet veel survivalrunners dit praktisch oplossen met afgeknipte sokken als handschoenen.  Niet mooi, wel handig!

Dus: kom naar de training in een tight, met sokken tot over de enkels, schoenen met grip (maar geen noppen), en een t-shirt met eventueel een thermoshirt daaronder. 

In de spotlight

Onze trainers

Jacco

Survivalrun

Andy

Survivalrun

Ivo

OCR

Theo

OCR

TRAININGSTIJDEN

MAANDAG

Survivalrun 19:30 - 21:00

WOENSDAG

Jeugd van 8 tot en met 12 jaar 15:00 - 16:00
Survivalrun 19:30 - 21:00

VRIJDAG

Jeugd van 13 tot en met 17 jaar 18:30 - 19:30

ZATERDAG

OCR 10:00 - 11:00

OCR proef- en startende leden 11:00 - 12:00

ZONDAG

Vrije training in de ochtend voor Atlas Outdoor leden en wedstrijdlopers

CONTACT

Wil je meer informatie? Een keer komen meetrainen? Sponsor worden? Stuur ons dan een bericht via onderstaand contact formulier of via info@atlasoutdoorritthem.nl!

9 + 5 =